Przyjęte jest obdarowywanie w małym stopniu swoich pracowników z okazji najróżniejszych świąt lub znaczących dni w roku. Niezależnie od tego jak się powodzi firmie ani też jaka to okazja, pracownicy docenieni w ten sposób, są „miło połechtani”, co zwiększa morale i sprawia, że chętniej i milej wypowiadają się w sposób pochlebny o swojej pracy i swoim pracodawcy. Oczywiście, jeśli chodzi o rodzaj nagrody lub małego prezentu, to nic tak nie cieszy jak premia lub inna nagroda pieniężna’ Jednak pozostając przy drobnych upominkach, warto powiedzieć sobie wprost, że najlepiej sprawdzają się gadżety.
Takimi gadżetami można najlepiej, w drobny sposób, nagrodzić pracownika lub po prostu obdarować, z powodu jakiś małych świąt lub okazji. Takimi drobiazgami jasno zaznacza się, że dbasz o interesy swojej firmy i doceniasz swoich pracowników. Jeśli otrzymają coś swojego nawet z małej okazji, poczują się wyjątkowo docenieni.
Co może być gadżetem dla pracowników firmy?
Zazwyczaj są to drobiazgi takie jak długopisy, czy małe breloczki. Bywają jednak inne rzeczy takie jak przyrządy biurowe, kubki, termosy, lub gadżety śmieszne niekoniecznie mające zastosowanie praktyczne. Mają poprawić humor i pozwolić na lepszą pracę. Charakterystycznym wspólnym mianownikiem dla wszystkich tych gadżetów, są grawery zawierające nazwę firmy. W ten sposób jasno zaznacza się, kto jest sponsorem podarunków.
Ponadto również w ten sposób dokonuje się niemej reklamy firmy, gdyż jeśli pracownik doczepi do swoich kluczy breloczek z nazwą firmy to zobaczą to wszyscy, którzy będą mieli kontakt z jego kluczami, wchodzeniem do jego domu i tym podobne. Dlatego dawanie gadżetów promocyjnych swoim pracownikom, ma wiele korzyści, a koszty są niewielkie, w stosunku do korzyści. Dodatkowo takie drobiazgi, zawsze poprawiają wizerunek firmy, a jak wiadomo gdy dobrze wypowiadają się o niej pracownicy, to łatwiej również o pozytywną opinię publiczną i wśród kontrahentów.