4 narzędzia wspierających promocję social media

W ciągu niespełna 10 lat media społecznościowe stały się istotną częścią naszego życia. Niestety nie ma magicznego sposobu na osiągnięcie sukcesu w social media. Bardzo ważna jest tutaj odpowiednia strategia. Aby ją przygotować, powinieneś być na bieżąco z najnowszymi trendami, praktykami i narzędziami.

Agorapulse Barometr

Jest jednym z najlepszych narzędzi marketingowych. Interfejs jest bardzo prosty i intuicyjny. Nie będziesz miał również problemów z przełączaniem się między kontami. Wszystkie są wyraźnie wymienione po lewej stronie pulpitu nawigacyjnego. Natomiast na górze znajdują się wszystkie funkcje, takie jak skrzynka odbiorcza mediów społecznościowych, monitorowanie i publikowanie. Są więc łatwo dostępne.

Jedną z najlepszych funkcji jest skrzynka odbiorcza. Dzięki niej możesz łatwo sprawdzić wszystkie ważne aktualizacje. Działa podobnie jak skrzynka mailowa. Kiedy ją przeglądasz, czytasz powiadomienia i odpowiadasz na nie, lista wiadomości maleje. Możesz też ustawić opcję automatycznej moderacji. Wtedy Agorapulse będzie oznaczać, ukrywać lub przypisywać zawartość. W ten sposób do Twojej skrzynki trafią tylko przydatne wiadomości.

4 narzędzia wspierających promocję social media

PostPlanner

Jeśli chodzi o narzędzia social media, zwróć uwagę na PostPlanner. Kiedyś służył do planowania aktualizacji na Facebooku. Teraz wiele narzędzi oferuje taką funkcję. Dlatego PostPlanner bardzo się rozwinął. Wyposażony jest w wiele przydatnych opcji. Pomaga zwiększyć zaangażowanie na Facebooku, Twitterze i Pinterest.

Korzystając z takiego narzędzia, możesz łatwo i szybko zidentyfikować najskuteczniejsze treści na dowolnym hashtagu, temacie lub koncie w social media. 

To idealne narzędzie, jeśli chcesz zwiększyć zaangażowanie i publikować bardziej ukierunkowane angażujące treści. Co ważne, wszystko możesz zrobić z jednego miejsca. W ten sposób możesz zaoszczędzić sporo czasu.

Hootsuite

Jest jednym z najpopularniejszych narzędzi marketingu społecznościowego na rynku. Pozwala podłączyć konto do ponad 35 różnych sieci społecznościowych. 

Kolejną ciekawą funkcją jest monitorowanie. Dzięki niej możesz łatwo skonfigurować strumienie do monitorowania słów i fraz kluczowych, a także hashtagów, wzmianek. Jeśli chodzi o planowanie aktualizacji, możesz samodzielnie ustawić datę i godzinę. Alternatywnie możesz wybrać funkcję autoplanowania. Wtedy opublikuje Twój post w najlepszym momencie. W ten sposób zwiększy jego skuteczność.

4 narzędzia wspierających promocję social media

SproutSocial

Ma bardzo prosty, łatwy w obsłudze interfejs. Łączy się ze wszystkimi głównymi platformami społecznościowymi, takimi jak Twitter, Facebook, Linkedin, Instagram, Facebook i Google+.

Pod względem zaangażowania przypomina wspomniany wcześniej Agorapulse Barometr. Oferuje inteligentną skrzynkę odbiorczą. Gromadzi wszystkie wiadomości społecznościowe w jednym, łatwym do zarządzania miejscu. Sprawdza też, czy odpowiedziałeś na wszystkie istotne wiadomości.

Możesz też łatwo zaplanować posty dla wszystkich swoich kont. Następnie są one umieszczane we współdzielonym kalendarzu treści. Ty i Twój zespół możecie przeglądać i edytować wszystkie nadchodzące aktualizacje. Pozwala również tworzyć raporty na Twitterze, Facebooku i Instagramie.