Audyt SEO obejmuje różne czynniki wpływające bezpośrednio i pośrednio na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Dzięki niemu dowiedz się, które elementy wymagają poprawy. Optymalizując stronę pod kątem wyszukiwarek, zwiększysz współczynnik konwersji. Sprawdź, ile kosztuje audyt SEO i co zawiera.
Dlaczego warto zrobić audyt SEO?
Zlecając audyt SEO, możesz zweryfikować podstawowe parametry strony, takie jak prędkość ładowania, widoczność na różnych urządzeniach, mapa witryny i gęstość słów kluczowych. Otrzymasz profesjonalne podpowiedzi, w jaki sposób zoptymalizować stronę pod kątem wyszukiwarek. Niektóre zmiany możesz wdrożyć od razu, inne wymagają nieco więcej czasu.
Zalecamy regularne przeprowadzanie audytu. Zmiany algorytmu mogą wpłynąć na wydajność strony, dlatego warto go powtarzać raz w miesiącu, raz na kwartał albo corocznie. Audyt SEO pozwala wykryć złe, nieaktualne praktyki, które pogarszają pozycję witryny w rankingach wyszukiwania. Zapewnia również bezcenne informacje na temat organicznego ruchu na stronie. Dowiesz się, które słowa kluczowe generują ruch i poprawiają współczynnik konwersji. Dzięki temu możesz odpowiednio zoptymalizować treści, zdjęcia, grafiki i inne nietekstowe elementy.
Darmowa wycena pozycjonowania
Jeśli chcesz wygenerować większy ruch na stronie, możesz zlecić profesjonalny audyt SEO. Pozwala również na szybszą indeksację w Google i wyeliminowanie błędów, które obniżają zaufanie wyszukiwarki do Twojego serwisu. Zlecając audyt, możesz również poprawić jakość stron docelowych.
Zastanawiasz się, ile kosztuje audyt SEO i dlaczego warto go zlecić? W takim razie skontaktuj się z nami telefonicznie lub e-mailowo. Przygotujemy wycenę i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania związane z audytem. Jeśli chcesz zoptymalizować stronę internetową, zdecyduj się na takie rozwiązanie. Otrzymasz raport z uwagami, poprawkami i zaleceniami pod względem optymalizacji serwisu dla wyszukiwarek internetowych oraz rozbudowy poszczególnych elementów. Pamiętaj, że to ile kosztuje audyt SEO jest uzależnione od przede wszystkim od wielkości audytowanej strony. Nasi specjaliści przygotują indywidualną wycenę, biorąc pod uwagę czas potrzebny na wykonanie audytu. Przeprowadzą też wstępną analizę aktualnej optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwarek.
Co powinien zawierać audyt SEO?
Profesjonalny audyt SEO zawiera analizę serwisu, strukturę adresów URL i sąsiedztwa serwerowego. Uwzględnia również budowę menu i menu beadcrumps, a także przekierowania, duplikaty stron i unikalność treści na stronach docelowych. Podczas audytu weryfikowane są kody 3xx, 4xx i 5 xx. Dodatkowo obejmuje analizę opisów zamieszczonych na stronie, występowanie i hierarchię nagłówków, linki przychodzące. Bierze też pod uwagę tagi tytułowe i opisowe oraz nasycenie treści słowami kluczowymi. Ponadto zawiera analizę konstrukcji treści, indeksacji, robots.txt i mapy strony. Uwzględnia też linkowanie wewnętrzne i nieprawidłowości indeksacyjne.
Nasi specjaliści mogą również pomóc w optymalizacji grafik, zdjęć i nowych treści. Doradzimy Ci, jakie mikrodane należy wdrożyć na stronie. Przeprowadzimy także dogłębną analizę z wyłączeniem egzekwowania kodu JS.
Partnerem materiału jest DevaGroup. Szukaj pozycjonowanie Niemcy wybierz lata doświadczeń!